Vegan MoFo #6 – Favorieten vd Week

Aangezien Vegan MoFo, en meer in het algemeen ‘t internet, zo’n groot aanbod heeft, zet ik vanaf nu elke zondag mijn favorieten op een rij. Ik dacht dat deze eerste keer een beetje pover zou zijn aangezien ik enkel de tijd gehad heb om de 2 andere NL-talige blogs te bekijken en van alle anderen slechts de eerste dag. Ik heb echter al een heel aantal mooie recepten opgeslaan… Geniet mee van:

De mini-chocolade cake van Plantaardigheidjes
Chai-spiced koekjes van fiekefatjerietjes

Verse vijgen cake met vijgen jam op The Tasty Vegan
Peruviaanse bonenkom met saus van geroosterde paprika’s en gefrituurde bakbananen van Taste Space
Rokerige butternut mac & cheese van Manifest Vegan (ééntje dat ik zeker ga maken volgende week)
Mexicaanse chocolade cake met amandelen van Wandering Ladle
Butternut pompoen enchiladas van Veg Hot Pot
En de laatste, echt mijn ding: Vegan Eiersalade van Vegan NomNoms!
Er zijn er nog meer, maar omdat ik hier niet kan blijven doorgaan kan je de rest bekijken op mijn Pinterest.

20121007-205220.jpg

Hier is het trouwens ook niet stil geweest:
1. Wereld Veggie Dag
2. Kale Chips
3. Lotus Speculoos
4. Artisjok Tapenade
5. VeggiEmail

Volgende week kunnen jullie onder meer een recept voor soep en recensies verwachten!

Heeft iemand tips voor lekkere vegan lunch adresjes in Gent? Ik twijfel tussen Avalon en Cuisine OuVerte

8 gedachtes over “Vegan MoFo #6 – Favorieten vd Week

  1. Op de eerste plaats Avalon. Op de tweede plaats Cuisine Ouverte. Heb ze allebei al geproefd. Je moet ze echt allebei eens uit proberen. En dan heb je ook nog De Komkommertijd. Jaja Gent verwent de vegetariers en veganisten!
    Smakelijk :-)

Geef een reactie

