De moestuin…

13 juni - basilicum

13 juni - aubergine

13 juni - aubergine

24 juni - komkommer

24 juni - aubergine

Een klein zicht op hoe de groenten en het fruit tegenwoordig groeit… De aubergine op de foto van 13 juni is al opgegeten (parmigiano melanzane), hoewel ik geen fan ben van aubergine valt dit wel goed in de smaak bij de rest van de familie. De komkommer is écht overheerlijk, smaakt zo veel beter dan uit de winkel! (credits gaan naar mijn mama om de groenten zo goed te verzorgen uiteraard – ik moet zelf nog wat meer beginnen te doen in de tuin). De basilicum floreert echt in de serre!

Mijn laatste examen heb ik gisteren gemaakt. Ik weet al dit ik geslaagd ben op mijn thesis en volgende week vrijdag weet ik de rest van mijn resultaten, maar ik denk dat ik op alles netjes geslaagd ben.

Nu kruip ik achter mijn kookboeken om te bekijken wat voor lekkers ik de komende week ga maken. Uiteraard zullen jullie hier ook van op de hoogte gebracht worden.

Nog een prettig weekend iedereen!

11 gedachtes over “De moestuin…

  1. An en Toon zegt:

    Hmm, lekkere aubergines zijn dat! Je kan daar heel lekkere dingen mee doen. Mijn vrouw maakt daar onder andere vegetarische bolognaise saus mee. Dan krijg je een superpastagerecht, als je ’t mij vraagt.
    Leuke blog! (ontdekt dankzij Muggenbeet)

  2. maman verte zegt:

    oké, officieel jaloers op je aubergines 😉
    alvast erg gefeliciteerd met de goede studieresultaten!!!
    veel groetjes
    Maman Verte
    ps je zou eens ” flauwgevallen imams” moeten maken. Veggie uiteraard. Lekker!!!!

Geef een reactie

