Street Art in Spitalfields, Brick Lane en InSpiral – Londen, dag 3.

Onze derde dag in Londen hadden we een alternatieve tour door London gepland. Ik wist niet helemaal wat te verwachten maar het was al een beetje duidelijk dat het met street art te maken had. Ik laat de beelden voor zichzelf spreken.

Dit is slechts een kleine selectie van de vele kunstwerken die we gezien hebben en waar we foto’s van gemaakt hebben.

Na de tour waren we moe en hadden we honger. We hadden een Pizza Express in de buurt gezien en besloten daar een lekkere pizza te bestellen. Lekker was fout gedacht, ik bestelde een pizza margherita met smaak en kreeg er een zonder. Bovendien was het erg duur, stond de airco veel te hoog en was het veel te lawaaierig. Dit is echt geen aanrader!

We verkenden Brick Lane en omgeving verder. Vorige keer waren we in de Rough Trade geweest en hier wilde ik zeker opnieuw naartoe. Nog nooit ben ik zo’n muziekwinkel tegen gekomen waar 80% van de CD’s me leuk lijken. We maakten onze portefeuille wat lichter en onze muziekkast wat voller.

’s Avonds wilden we een rustige avond uit eten in InSpiral. Fout gedacht, er ging die avond een concert beginnen en dat waren ze net aan het klaar zetten. Als het eten maar lekker is, dacht ik. Opnieuw fout gedacht. Dit was een teleurstelling, ik keek zo erg uit naar het eten, want geef toe, op de site ziet het er verrukkelijk uit. Ik bestelde een raw burger – omdat ik raw ook eens wou proberen. De burger was niet slecht, zeker niet omdat er een overheerlijke tapenade op gesmeerd was. Toch ging de structuur van de burger me na enkele happen tegenzitten, het was ongelooflijk droog (dehydrator?) en begon een beetje korrelig aan te voelen in mijn mond. Ik had koolsla erbij genomen en J. had een soort groentecurry. Voor mij was het allemaal een beetje te grootkeuken, lekker uitziend maar te weinig smaak. Zelfs in de lekker-uitziende desserts had ik geen zin meer. Misschien was het beter meegevallen als we een ander gerecht hadden gekozen of een ander bijgerecht. Volgende keer beter!

Β Β 

Heerlijk Indisch eten en andere hapjes – Londen, dag 1.
Hippe buurt voor hippe mensen en eten bij Vantra – Londen, dag 2.

Geef een reactie

