Laat in je kookpotten kijken…

Een tijd geleden kwam Provamel op de proppen met een leuke wedstrijd ‘Laat in je kookpotten kijken’. Dat deed ik. Ik stuurde het recept van mijn Chocolate Chip Muffins. Aangezien ik er snel bij was, was ik bij de eerste dertig, wat betekent dat ik Provamel product pakket zou ontvangen. Ik werd helemaal blij toen ik een hele tijd later een e-mail ontving dat ik (werkelijk) bij de eerste dertig was.

Inhoud: 3 soyadrinkjes banaanSoya plus calcium – Soya Natural Soya ChocoladeSoya Vanille RijstmelkAmandelmelkVanille Soya dessertChoco Soya Dessert – Cappucino Soya Dessert Caramel Soya Dessert – 2 Soya Cuisine (een klein foutje op de foto: de amandelmelk staat er twee keer op, het choco soya dessert was reeds verteerd, net als 1 bananendrankje)

En, ik werd nog blijer toen ik zag dat mijn recept bij de beste twintig zat. Hierdoor kreeg ik niet alleen dit prachtige pakket met ecologisch kookgerei (van Kudzu), maar wordt mijn recept ook in het Provamel kookmagazine geplaatst! Over dit magazine is er momenteel nog geen informatie beschikbaar, maar ik ben alvast benieuwd.

Inhoud: GreenPan WokLunchskin2 Theedoeken3 MengkommenBamboe LepelsBamboe Serveer- en SnijplankMini Mi Bamboe KommetjeOnderzetters

Daarom, bij deze, voor deze prachtige cadeaus en voor hun heerlijke producten: DANKU PROVAMEL!!

5 gedachtes over “Laat in je kookpotten kijken…

  1. lamerletteblanche zegt:

    Ooooh, zo’n chance! Ik ben hier nu eens echt wel een beetje jaloers op! Een Green Pan! Die theedoeken! Een lunchskin! Pollepels! Allez, gans het pakket! En oké, het Provamel-assortiment is ook wel plezant om te krijgen. Maar dat zou bij mij al minder ‘wauwie’ zijn, aangezien ik suiker vermijd en de meeste producten suiker bevatten. Maar toch, ik heb al een beetje spijt dat ik niet heb meegedaan… Niet dat ik vermoed dat ik veel kans zou gemaakt hebben, maar allez, toch meer dan 0% kans door niet mee te doen 😉

    • Sara (The Veggie Eco-Life) zegt:

      Ik had het ook helemaal niet verwacht! Gehoopt wel natuurlijk. En ik zou zelf ook jaloers zijn moest het bij iemand anders zijn 😉
      Ik ben ook niet zo’n suikerzot, maar die provamelpuddinkjes en drinks vind ik toch wel heeel lekker (vooral de chocolademelk, genieten).

Geef een reactie

