Vraag en Antwoord op Zondag.

Vandaag een vraag en antwoord op zondag:

[A] Apples or oranges – Appels of sinaasappels?
Appels! Vroeger at ik helemaal niet graag fruit, maar appels heb ik altijd heerlijk gevonden.
[B] Beans or lentils: Bonen of linzen?
Mmm een lekkere dal kan me altijd bekoren. Linzen dus.
[C] Cereal or oatmeal: Ontbijtgranen of havermout?
Wat een moeilijke, ik wissel ’s ochtends graag af, maar denk toch dat ik voor ontbijtgranen kies.
[D] Dates or raisins: Dadels of rozijnen?
Ik ben van beide geen fan maar ga voor dadels.
[E] Eggs or milk: Eieren of melk?
Melk, maar dan de plantaardige versie.
[F] French toast or waffles: Wentelteefjes of wafels?
Wafels, mmmmm.
[G] Garlic or salt: Knoflook of zout?
100% knoflook, ik gebruik haast geen zout.
[H] Honey or maple syrup: Honing of esdoornsiroop?
Maple syrup uiteraard.
[I] Ice cream or frozen yogurt: Roomijs of yoghurtijs?
Heel af en toe een soja-ijsje.
[J] Jam or toast: Jam of geroosterd brood?
Jam op toast?
[K] Kale or spinach: Boerenkool of spinazie?
Spinazie.
[L] Lemon or lime: Citroen of limoen?
Limoen vind ik net wat lekkerder.
[M] Muffins or cupcakes – Muffins of cupcakes?
Cupcakes! Of iets ertussenin want heel erg zoet houd ik er niet van.
[N] Nut butter or jelly: Notenpasta of jam
Notenpasta
[O] Onions or peppers: Uien of paprika
Uien, dat gaat overal bij!
[P] Peanuts or almonds – Pinda’s of amandelen
Amandelen, heerlijk..
[Q] Quick or yeast bread: Snel brood (meer zoet brood) of gegist brood?
Gegist denk ik, hoewel ik ook hier van afwisseling houd.
[R] Raspberry or blackberry: Frambozen of bramen?
Bramen, frambozen vind ik vaak net iets te zoet.
[S] Sweet or savory: Zoet of hartig?
Hartig en af en toe zoet 😉
[T] Tea or coffee: Thee of koffie?
Koffie, hoewel ik graag thee zou willen drinken krijg ik het niet binnen.
[U] Udon or spaghetti noodles: Noodles of spaghetti?
Spaghetti!
[V] Vanilla or chocolate: Vanille of chocolade?
Dit vind ik altijd zoooo’n moeilijke, denk dat ik toch voor chocolade ga hoewel dat niet op alles van toepassing is.
[W] Whole wheat or white bread: Volkoren of wit brood?
Volkoren, zit echt veel meer smaak in en het is bovendien nog gezonder.
[X] Xanthan or guar gum?
Maakt me echt niks uit, ik heb het allebei nog nooit gebruikt.
[Y] Yogurt or pudding: Yoghurt of pudding?
Pudding, moet ik echt uitleggen waarom?
[Z] Zucchini or cucumber: Courgette of komkommer?
Komkommer, gewoon, omdat het zo lekker is.

Wat zijn jouw favorieten?

Vergeet niet dat je me ook kan volgen via Twitter, Pinterest en Facebook. Hier ben ik heel wat actiever op dan op dit blog en deel ik interessante artikels en recepten die ik tegenkom. Het zou leuk zijn als ik jou er ook op ontmoet!

Een gedachte over “Vraag en Antwoord op Zondag.

Geef een reactie

