Doe de Test: Chocolade! Saveurs & Nature Chocolats Fins Écorces d’Oranges

Niet alleen is dit de vijftigste post op Vegetarisch Ecologisch Leven, we bestaan sinds 29/05/2012 ook 1 jaar!

Bovendien is dit de laatste post van deze maand, dus ook het einde van de Maand van Chocolade. Niet getreurd echter, ik sluit af met de lekkerste chocolade ooit…

… een heerlijke donkere chocolade met stukjes gekonfijte sinaasappel die je eventjes in de zevende hemel doet voelen!

Ingrediënten:
Zwarte chocolade (samengesteld uit cacaomassa 74,5% en rietsuiker 26,5%), gekonfijte sinaasappelstukjes.

Voedingswaarde per 100g:
Er wordt zowel op de website als op de verpakking geen voedingswaarde meegedeeld.

Jammer dat er geen voedingswaarde wordt meegedeeld.. Nu vind ik het zelf niet zo vreselijk omdat je weet dat in chocolade wat vet zit. Toch is het altijd interessant om het even te bekijken.
Wat ik wel erg fijn vind aan deze chocolade is dat de ingrediënten zo puur zijn! Er zitten maar drie ingrediënten in, net zoals het altijd zou moeten.

Dankzij deze chocolade kan ik zeggen dat ik ècht van pure chocolade hou! Voor mij kan het haast niet meer beter worden. Dit cacaogenot is absoluut mijn lievelingschocolade. Hij is zelfs zo lekker dat ik haast niet weet wat er over te vertellen…

Het moet de combinatie tussen de lekkere donkere cacaomassa en de stukjes gekonfijte sinaasappel wel zijn. Ik vind die combinatie meestal vrij aangenaam maar vaak zit de verhouding niet helemaal goed en dat is in deze chocolade wel het geval!

Deze chcolade vind je in de Bioplanet in repen van 100g, voor €4,49. Dat is niet goedkoop, maar geloof me, hij is het meer dan waard!

Een gedachte over “Doe de Test: Chocolade! Saveurs & Nature Chocolats Fins Écorces d’Oranges

Geef een reactie

