Mei was de Maand van Chocolade

Zoals jullie weten verklaarde ik mei tot Maand van de Chocolade, hier op Vegetarisch Ecologisch Leven. Het is niet helemaal verlopen zoals ik wenste. Graag had ik nog wat recepten gepost maar het is bij recensies van chocolade gebleven. Misschien zijn die recepten iets voor een volgende keer!

In totaal heb ik 9 verschillende soorten chocolade gereviewd. Om het jullie wat makkelijker te maken som ik ze nog even op in mijn favoriete volgorde:

  1. Saveurs & Nature: Chocolats Fins Écorces d’Oranges
  2. Green & Black’s: Organic Dark Chocolate with Whole Cherries
  3. Tohi: Zwarte Chocolade met Citroen en Gember
  4. SolAlter: Zwarte Chocolade
  5. Saveurs & Nature: Chocolats Fins Cranberries
  6. Zero Zebra: Rice Milk Bar
  7. Cavalier: Belgian Chocolate Stevia
  8. Vivani: Bittere Chocolade 85%
  9. Bonvita: Witte Rijstmelk Bar

Ik denk dat het duidelijk is dat ik zwarte chocolade verkies. Als je meer van zoet houdt, lijken de rijstmelk-bars me meer iets voor jou.

Het concept van de ‘Maand van …’ zal niet verdwijnen op VEL. Binnenkort komt er een nieuwe reeks. Wat het onderwerp zal zijn, blijft nog even een verrassing.
Hopelijk vonden jullie de Maand van Chocolade leuk. Aarzel niet om je eigen ervaringen te delen!

2 gedachtes over “Mei was de Maand van Chocolade

Geef een reactie

