Vegan MoFo en ch-ch-changes

20120921-185450.jpg

Het is weer zover, volgende maand is het Vegan MoFo, oftewel de Vegan Month of Food! Elk jaar geraak ik een tikje in extase, want eerlijk is eerlijk, ik leerde heel wat prachtige vegan blogs kennen door dit concept. Iets wat me vorig jaar heel erg opviel was dat er tal van niet-Engelstalige blogs aan deelnamen. Ook al begreep ik er de helft van de tijd geen snars van, toch was het leuk om te zien waarover mensen uit andere streken dan het Westen bloggen. Uiteraard spreek ik over zien en ga ik enkel voort op de foto’s die deze blogposts vergezelden (of zelden eens op Google Translate, als iets er heel erg lekker uitzag). Het is in elk geval de moeite om eens een kijkje te nemen op Vegan MoFo, je in te schrijven op de RSS Feed en/of je in te schrijven om deel te nemen. Je kan je nog inschrijven t.e.m. 26 september.

Waar ik eigenlijk toe wou komen is dat ik dit jaar voor het eerst, eindelijk, deelneem aan Vegan MoFo! Ik kijk er enorm naar uit en heb al heel wat leuke ideeรซn.

Deze ideeรซn gaan samen met de veranderingen die dit blog tegemoet gaat. Het is ondertussen meer dan een jaar geleden dat ik begonnen ben met Vegetarisch Ecologisch Leven. Het heeft me ook ongeveer zo’n jaar geduurd voor ik goed wist wat ik precies met dit blog wou doen. Op 1 oktober en in de loop van die maand, zal duidelijk worden welke aanpassingen dit zijn. Ik licht alvast een tipje van de sluier op: deze blog zal niet langer onder de naam Vegetarisch Ecologisch Leven door het leven gaan. Hoewel de naam nog steeds bondig weergeeft hoe ik leef, vind ik m vrij saai (geworden). Wat het dan wel wordt? Daarvoor moet je op 1 oktober maar eens komen kijken!

9 gedachtes over “Vegan MoFo en ch-ch-changes

  1. fiekefatjerietjes zegt:

    Al een tijdje volg ik je blog! Heel leuk om te lezen, en ik ben benieuwd naar je veranderingen! Door deze post begin ik ook wel te twijfelen of ik ga meedoen aan de Vegan Mofo! Lijkt me een leuke uitdaging om aan te gaan en de ideale motivatie om weer eens meer te gaan bloggen…
    groetjes!

    fieke

      • fiekefatjerietjes zegt:

        Doe jij dan gewoon mee in het Nederlands? Of ga je gedurende een maand speciaal in het Engels bloggen? Ik zie Engels zo niet meteen zitten… Ben ook nog een het denken voor wat ‘thema’s’, ik kan moeilijk elke dag over gebakjes bloggen hรฉ ๐Ÿ˜‰

        • Sara (The Veggie Eco-Life) zegt:

          Ik doe gewoon mee in het Nederlands ja ๐Ÿ™‚ Heb me mijn Engelstalig blog ook ingeschreven, maar ik ben er nog niet uit of ik daarmee wel echt mee ga doen… (kheb me maar ingeschreven om op veilig te spelen). Schrijven in ’t Nederlands is veel makkelijker en gaat veel natuurlijker.

          Op het forum van PPK staan heel leuke tips voor thema’s (http://www.forum.theppk.com/viewtopic.php?f=38&t=22959), misschien vind je daar iets tussen? Ik zou het alleszins niet erg vinden om elke dag over vegan gebak te lezen ;)!

          • fiekefatjerietjes zegt:

            Het lijkt me ook moeilijker om niet in je moedertaal te schrijven. En mijn Engels is ook niet zo denderend :-).
            ‘k Heb me dus ingeschreven :-). Maar nergens een e-mailadres moeten opgeven, krijg je dan geen bevestiging?
            Spannend!

Geef een reactie

