Vegan MoFo #1 – Wereld Veggie Dag

Gelukkige Wereld Veggie Dag! Een dag die in het teken staat van alle vegetariërs, ook gekend als “World Vegetarian Day” of Wereld Vegetarisme Dag, Wereld Vegetariërs Dag enzovoort. Het lijkt wel of er geen eenduidige vertaling aanwezig was.
Deze dag werd gestart door de North American Vegetarian Society in 1977 en een jaar later nam de International Vegetarian Union dit over. De bedoeling is en was om de voordelen van vegetarisme voor het milieu, je gezondheid, de wereldbevolking en de dieren in de aandacht te brengen.

Zoals ik vorig jaar reeds zei, is deze Wereld Veggie Dag het begin van de Vegetarian Awareness Month die eindigt op 1 november met de Wereld Vegan Dag (sinds ’94).

Er kon geen betere dag zijn om met de Vegan Month of Food te beginnen! Ik ben dus om verschillende redenen enthousiast:
1. Het is Wereld Veggie Dag!
2. Het is het begin van de Vegan MoFo!!
3. Het is hier veranderd!!!

Ja, het is hier veranderd. Niet langer blog ik onder de naam Vegetarisch Ecologisch Leven, maar wel onder De Groene Keuken. Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als ik!

Dankzij deze verandering en de Vegan MoFo zijn er heel wat nieuwe dingen in het verschiet. Dit gaat van receptjes, product- en boekerecensies tot een aantal nieuwe projecten. Stay tuned!

Jullie kunnen me ook steeds volgen via diverse sociale media:
Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest Follow Me on Pinterest

11 gedachtes over “Vegan MoFo #1 – Wereld Veggie Dag

  1. fiekefatjerietjes zegt:

    Ik weet niet of je er iets aan kan doen, maar ik was net via Google je blog aan het zoeken, en hij toont een heleboel andere records eerst. Wel grappig, maar minder leuk voor ‘reclame’ :-).

Geef een reactie

