Vegan MoFo #4 – Getest: Artisjok “Caviaar” van Sud’n’Sol

Ik vind het soms moeilijk om nieuwe, andere, dingen te bedenken die ik ’s middags kan eten. Ik zit nog steeds in de sleur van elke middag brood te eten in plaats van elke middag een lekkere salade, pasta, of iets soortgelijk te eten. Nu vind ik die sleur niet zo onaangenaam, daarom dat ik nog vaak brood eet ’s middags. Vooral het biobrood van de delhaize kan mij enorm smaken omdat het nog goed ‘vast’ brood is, in tegenstelling tot het papperige brood waarmee je overladen wordt.

De artisjok caviaar van sud’n’sol is echt heerlijk op een dik stuk donker brood met groene olijven erbij. Het heeft de zachte smaak van artisjok en is lekker smeuΓ―g (o.m. door de toevoeging van olie).
Je kan het uiteraard ook door je pasta doen of op een pizza. Sud’n’Sol heeft veel verschillende tapenades, je controleert best wel altijd de ingrediΓ«nten als je vegan bent. De gegrilde aspergetapenade heb ik ook uitgeprobeerd, maar die vind ik minder lekker. Het heeft eerder de smaak van gekookte asperges in plaats van gegrilde asperges en dat kan me niet zo bekoren.

IngrediΓ«nten artisjok tapenade:
Artisjokken 74% (artisjokken, water, zout, voedingszuur: citroenzuur), zonnebloemolie, olijfolie, zout, look, geconcentreerd citroensap, basilicum.

Probeer het zeker eens uit, het geeft je iets heerlijk anders!

2 gedachtes over “Vegan MoFo #4 – Getest: Artisjok “Caviaar” van Sud’n’Sol

Geef een reactie

