Vegan MoFo #5 – VeggiEmail

Als je hier regelmatig langskomt, is het je misschien opgevallen… Er staat namelijk langs ‘Home’, ‘About’, etc. een nieuw kopje getiteld “VeggiEmail“. Misschien hebben de nieuwsgierigen onder jullie er zelfs al op geklikt.

Ik beloofde op de eerste dag van deze maand dat er nog één of meerdere projecten zaten aan te komen. Wel, VeggiEmail is daar één van. Ik kwam op het idee via een andere blogster die een pen pal-project had uitgewerkt. Dit richtte zich echter vooral op de VSA en per post. Het idee om te communiceren over vegetarisme/veganisme maakte me helemaal warm, dus besloot ik er aan deel te nemen. Echter, doordat de post niet zo optimaal werkt, heeft mijn pen pal mijn brief nooit ontvangen en ik de hare/zijne ook niet. Jammer! Bovendien vond ik het een tikje hypocriet dat ik het vliegtuig niet neem, maar mijn post wel. Daarom dacht ik: waarom niet via mail?!

Dus bij deze stel ik u voor aan VeggiEmail, waarop u kunt intekenen en binnenkort aan een leuke digitale pennevriend of -vriendin wordt voorgesteld. Ik begrijp dat sommige mensen het liever wat internationaler zien en graag met iemand uit bijvoorbeeld de VSA of Zweden willen mailen. Daarom heb ik het ook op mijn Engelstalig blog gezet, zodat er misschien reacties kunnen komen uit andere landen en werelddelen. Als je zeker wilt zijn van een mailpartner, mag je het ook altijd delen via jouw blog, facebook, twitter, …

Hier kan je jezelf inschrijven!
Als iemand nog vragen erover heeft, vraag gerust! Via mail of via een reactie.

5 gedachtes over “Vegan MoFo #5 – VeggiEmail

Geef een reactie

