Vegan MoFo #11 – Dreena’s Chocolate Sin-namon Cake

Degenen die me kennen, weten dat ik van chocolade hou. Het is niet zo dat ik het de hele tijd eet of wil eten, of dat telkens ik in de buurt van een reep chocolade kom iemand me moet tegenhouden. Ik geniet gewoon zo erg van de smaak, na het eten of als een kleine snack in de namiddag. Een klein stukje chocolade geeft me genoeg genot voor een hele dag. Maar soms, heel soms, wil ik iets meer. Iets dat wat groter is en dat me verschillende smaken doet ervaren.

In mijn grote (vegan) kookboeken collectie, was ik door Dreena Burton’s Eat, Drink & Be VeganΒ aan het bladeren. Toen ik het recept voor Chocolade Kaneel Cake (p.189) zag, wist ik dat ik het meteen moest maken. En gelijk had ik. De combinatie van chocolade en kaneel is hemels. De smaken zijn een geweldige combinatie (probeer maar eens wat kaneel in je warme chocolademelk te doen… Smullen!). Om het helemaal af te maken deed ik nog wat vegan cream-cheese-chocolade topping erop.

Gewoon proberen!

3 gedachtes over “Vegan MoFo #11 – Dreena’s Chocolate Sin-namon Cake

Geef een reactie

