Vegan MoFo #15 – Favorieten vd Week III

Ziekte komt altijd op een verkeerd moment. En natuurlijk werd ik deze week ziek, eigenlijk begon het vorige week al maar deze week brak het extra uit. Dat maakt dat ik na het werk helemaal geen fut meer had om nog blogposts te schrijven, of om eender wat te doen buiten in mijn zetel te hangen. Dit weekend heb ik echter wel een aantal lekkere dingen gemaakt die ik volgende week graag met jullie deel.

Hoewel ik wel een aantal dingen gepind heb, vandaag niet echt favorieten, buiten twee posts van de andere Nederlandstalige blogs:
Fieke had het gisteren over ‘Kook het Voort’, een nieuw project van EVA waaraan iedereen kan deelnemen. In het kort: je nodigt drie mensen uit en je kookt vegetarisch voor hen, terwijl je ook vertelt hoe je alles doet. Daarop nodigen zij weer drie andere mensen uit waar zij voor koken. De bedoeling is dat iedereen leert hoe makkelijk, leuk en lekker vegetarisch koken is.
Plantaardigheidjes’ twintigste (!) MoFo post was een recept voor zoete aardappelcurry met appel en rozijnen. Loopt het water je al in de mond bij het horen van die titel? Bij mij wel. Bovendien is het een ideaal recept voor deze herfstdagen.

Foto: Plantaardigheidjes

Hier stond het bloggen op een laag pitje maar mijn Soja’Chili Tofu is, al zeg ik het zelf, een echte aanrader. De NewTree Chocolade trouwens ook ;). Volgende week maak ik mijn afwezigheid goed!

Edit: deze post van Veggieleven over Sofie Dumont deed me bijna van mijn stoel vallen. Dat sommige mensen nog altijd zo kortzichtig zijn… Ik word er triest (en eerlijk gezegd ook een beetje chagrijnig) van.

Vergeet je niet in te schrijven voor VeggiEmail als je graag met andere over vegetarisme/veganisme praat!

4 gedachtes over “Vegan MoFo #15 – Favorieten vd Week III

Geef een reactie

