Vegan MoFo #20 – Favorieten vd Week IV

Noem mij maar een gelukkige vegan mofo! Ik heb de twintigste post gehaald. Nooit gedacht dat het me zou lukken, zeker aangezien ik tussendoor nog even ziek moest worden. Het mag dan wel de laatste zondag van oktober zijn, maar de maand is nog niet om. Er staan dus nog enkele V MoFo – posts in het verschiet.

Vandaag houden we het echter bij een overzicht van de afgelopen week, al dat lekkers mag gezien en gedeeld worden!

Plantaardigheidjes stelt niet teleur met deze Tempeh Chili! Met dit gure weer heb ik voortdurend zin in verwarmende maaltijden en tussendoortjes, dit gerecht lijkt me ideaal. Of deze Apple Pie Pudding van Lipstick and Lemondrops!
Net als Indisch, is de Ethiopische keuken heerlijk kruidig, zoals deze Misir Wat (rode linzen).
Ik zou elke dag pasta kunnen eten, spaghetti met citroen, rucola en pistache nootjes lijkt me een leuke variatie.
Kruidencake die ik graag als ontbijt, tussendoortje of dessert zou eten.
Niet alleen wil ik Vegan Pie in the Sky zo snel mogelijk in mijn bezit hebben, ik ben verliefd op al de jurkjes van deze dame.
The Vegan Crew’s olijven en zongedroogde tomaten ‘puffs’ lijken me overheerlijk. Ik hou van brood met ‘iets in’.

Zo kan ik nog even doorgaan, maar voor meer lekkers verwijs ik jullie graag door naar mijn Pinterest.

Afgelopen week op De Groene Keuken:
#16 – Mijn mening over “Goed Eten” van Dorien Knockaert.
#17 – Recept: Chocolade Havermout Koekjes
#18 – Recept: Mini-Brood-Pizza’s, of: wat te doen met overgebleven brood?
#19 – Recept: Appel Noten Cake

Deel gerust ook jouw favoriete recepten of Pinterest!

Geef een reactie

