Pinterest! Vegan walhalla

Oké, iets een vegan walhalla noemen is misschien wat overdreven. Maar heb je al eens rondgekeken op Pinterest? Zoveel heerlijke veganistische recepten dat ik er bijna niet op durf kijken omdat ik er honger van krijg.

pinterest_logo_red

Voor wie Pinterest nog niet kent, het is een online prikbord. Je kan niet alleen leuke dingen (met foto) die je tegenkomt op het wereldwijdeweb “pinnen”, je kan ook anderen volgen op Pinterest en hun pins “repinnen”. Of je kan op zoek gaan naar een bepaald trefwoord, bijvoorbeeld vegan, en je vindt meteen honderden foto’s die te maken hebben met veganisme.

Pinterest // De Groene Keuken

Waarom ik het zo ontzettend handig vind, is omdat er anders duizenden bookmarks op mijn computer staan. Begin daar maar eens tussen te zoeken. Nu heb ik handige mapjes, netjes ingedeeld en geordend, waar ik maar tussen hoef te kijken of de zoekfunctie te gebruiken. Ik pin niet alleen vegan recepten, ik heb ook borden met housepirationZo gaat dat als je aan het renoveren bent, dan ga je op zoek naar dingen die mooi in je huis zouden staan.

Maar omdat we het hier vooral over lekker plantaardig eten hebben, raad ik jullie zeker aan mijn “vegan boards” te bekijken. Ik heb ondertussen al honderden recepten verzameld en ik ben ervan overtuigd dat jullie er ook wat lekkers tussen vinden!

6 gedachtes over “Pinterest! Vegan walhalla

Geef een reactie

