Too late for breakfast! Plantaardige brunch EVA Limburg

Too late for breakfast - Plantaardige brunch EVA Limburg | De Groene Keuken

Op zondag 9 juni ga ik de uitdaging aan… Als EVA Limburg vrijwilligster wou ik, samen met een aantal andere enthousiaste veggies, deze lokale groep terug wat levendiger maken. We plannen vooral de komende (zomer) maanden een aantal leuke activiteiten. J. en ik namen het op ons om een brunch te organiseren. Zo kan ik meteen mijn ‘baktalent’ eens testen, of beter gezegd: bakken voor een grote groep. Ik hoop dat het lukt!

Wat kan je ervan verwachten? Wel, zoals ik reeds zei zal ik een aantal dingen maken zoals cakes/taarten, koffiekoeken en enkele warme gerechten.
Verder kunnen we dankzij fijne vegetarische bedrijfjes heel wat lekkers aanbieden: smeertofu van Seven Arrows;Β salades van Vers & Veggie; plantaardige drinks en yoghurt van Provamel; warme en koude seitanbereidingen van Maya en vers fruit van het Vitamientje.

De prijs? €15 voor een volledig plantaardigΒ brunchbuffet.
Waar? De Tochtgenoot: Trudobron 20, 3800 Sint-Truiden.
Wanneer? zondag 9 juni van 11:00 tot 15:00

Meer informatie vind je op de facebookpagina van EVA Limburg!

Een gedachte over “Too late for breakfast! Plantaardige brunch EVA Limburg

Geef een reactie

