Bananen Granola

Ondanks dat ik al lange tijd kook en bak, ben ik er nog nooit toe gekomen om granola te maken. Het ziet er thans altijd serieus goed uit. Omdat ik toch wat vrije tijd had gisteren, besloot ik me er maar eens aan te wagen. Het recept voor bananen granola van Green Kitchen Stories zag er niet te moeilijk en uiterst lekker uit.

Bananen Granola | De Groene Keuken

Dit is het resultaat. Het mag er wezen hé? Ik moest me inhouden om niet meteen alles zo op te eten en heb het vanochtend als ontbijt met wat hazelnootmelk geprobeerd. Waarschijnlijk gaat geen enkel ontbijtgraan mij nog kunnen bekoren na zelf granola gemaakt te hebben. Binnenkort dus wat meer receptjes uitproberen!

2 gedachtes over “Bananen Granola

    • Sara (degroenekeuken) zegt:

      Ja, ik was eigenlijk verbaasd hoe snel het klaar was!
      Die quinoa granola ziet er ook lekker uit, maar ik vind kokos echt niet lekker (ik weet niet waarom, maar zowat alle recepten waarvan ik de laatste tijd denk ‘oh, dat ziet er lekker uit’, is met kokos :/).. Misschien eens proberen te vervangen door iets anders.

Geef een reactie

