2 jaar!

Vandaag bestaat De Groene Keuken (weliswaar eerder onder een andere naam)
2 jaar, dat vraagt om een feestje!Β Ik ben er best trots op en hoop nog vele jaren te bloggen over plantaardig eten. Gelukkig heb ik net het bloggen terug in de vingers πŸ˜‰

2_jaarBinnenkort komen er heel wat nieuwe posts, o.m. ga ik verder met mijn restaurantbezoeken uit Berlijn, krijgen jullie een verslag van het Viva Las Vega’s Food Festival en probeer ik nog wat tips mee te geven voor diegenen die meedoen aan de Vegan Challenge!

5 gedachtes over “2 jaar!

Geef een reactie

