Eerste plantaardige Brunch

Pfoe, ’t is alweer meer dan een week geleden dat “de brunch” doorging. Toch heb ik het gevoel dat ik er afgelopen weekend pas van kon bekomen. Ik vond het héél leuk om eens te proberen bakken in zo’n groot aantal. Maar het was ook erg vermoeiend. Vooral croissants. Ik kan eventjes geen croissants meer zien. Dat is afzien zeg! Ook omdat het zo warm weer was, dan smelt de boter (alpro boter natuurlijk) sneller en dat maakt het deegrollen weer wat moeilijker.

Plantaardige brunch - De Groene Keuken

Taarten / Cakes bakken daarentegen, I love it! Ik zou het niet erg vinden om het elke dag te doen. Ik moet er ook wel bij zeggen, dat ik het heel erg leuk vond om fijne complimenten te krijgen. Zowel van de vrienden die langskwamen als de EVA Limburgers. Dankjewel! Dat maakt het al die moeite meer dan waard.

Zeker ook het vermelden waard zijn de overheerlijke gerechtjes van Maya Seitan en Seven Arrows, de broodsmeersels/salades van Vers & Veggie, de yoghurt van Provamel en veel vers fruit van ‘t Vitamientje.

Wie graag recepten wil of vragen heeft i.v.m. iets anders taartgerelateerd: degroenekeuken@gmail.com!

EVA Limburg Brunch - De Groene Keuken

2 gedachtes over “Eerste plantaardige Brunch

Geef een reactie

