Wat ik woensdag at #1

Ik vind het altijd best wel leuk om te zien wat iemand op een dag of een week eet. Vooral wat andere veganisten eten. Niet alleen omdat ik nu eenmaal nieuwsgierig ben, maar ook omdat ik er leuke ideeën door kan opdoen. Daarom dacht ik dat het tijd werd om hier wekelijks te delen wat ik op woensdag eet. Of ik ga dat toch proberen…

Wat ik woensdag at #1 - De Groene Keuken

Afgelopen woensdag begon goed met een kommetje overnight oats waarvan het recept dit weekend online komt. Superlekker en gezond!

IMG_0842

’s Middags deed ik me tegoed aan de tofusalade en zeewiersalade van Vers & Veggie op lekker sesam desembrood van De Trog. Erbij at ik enkele olijven en groene paprika.

Wat ik woensdag at #1 - De Groene Keuken

’s Avonds stonden deze heerlijke gevulde paprika’s op het menu. Een recept dat ik leerde van een EVA vrijwilligster en later ook op de donderdag veggiedag site belandde. Zeker eens proberen, want het is makkelijk te maken en oh zo lekker! Ik at er ook een seitan croquette van Maya bij.

Als avondsnack at ik nog een sneetje desembrood met tofusalade.

Hoe ziet een doordeweekse dag er bij jou uit qua eten?

5 gedachtes over “Wat ik woensdag at #1

Geef een reactie

