Wat ik woensdag at #2

Wat ik woensdag at #2 - De Groene Keuken

Hupsakee, de tweede “wat ik woensdag at”. Mijn ontbijt deze woensdag was toevallig hetzelfde als dat van vorige week : overnight oats met banaan. Ik word het echt niet beu, alleen de topping verander ik regelmatig. Dit keer deed ik er geen hazelnoten op, maar pompoenpitten. ’s Ochtends drink ik trouwens altijd water (van de kraan).

’s Middags at ik twee simpele broodjes met smeertofu met look van Seven Arrows. Erbij  komkommer en paprika.

Wat ik woensdag at #2 - De Groene Keuken

In de namiddag ging ik naar de Turkse markt in Heusden-Zolder (waarover later meer) en snoepte ik van de buit die we daar binnenhaalden: gedroogde papaya schijfjes en noten.

Ook ons avondmaal bestond gedeeltelijk uit inkopen van diezelfde markt, Turks brood, rode en groene puntpaprika uit de oven en olijven. Sla en kruiden uit de tuin, bio komkommer en maïs. Gestoofde ui en zelfgemaakte hummus. Zo simpel, maar zo lekker!

Geef een reactie

