Wat ik woensdag at #4

Wat ik woensdag at #4 | De Groene Keuken

Gisteren was het eindelijk nog eens een koelere dag. Ik hou van de zomer, maar kan helemaal niet goed tegen de warmte. Mijn bleke huid is rood verbrand na een half uurtje in de zon. Het positieve aan deze warmere dagen is dat ik met veel smaak fruit eet, daar heb ik in de winter nogal problemen mee. Wie binnenkort naar de Bioplanet gaat: breng u een kist appelsienen mee! Ik heb in tijden niet zo’n lekkere appelsienen gegeten, zo serieus goed sappig.

Mijn ontbijt gisteren was eigenlijk een restje van de dag ervoor… overnight(night) oats met rauwe cacao, stukjes pure chocolade en rijst-amandelmelk. Zonder topping dit keer.

Wat ik woensdag at #4 | De Groene Keuken

’s Middags was het weer een leuke lunch: een restje pastasalade (‘recept’ komt binnenkort), sesam desembrood met zeewiersalade, meergranenbrood met tofusalade, olijfjes en ik probeerde nog eens een stukje aubergine (’t gaat al beter binnen moet ik zeggen).

Tussendoor at ik een paar van onze bosbessen (eigen kweek) en frambozen (ook eigen kweek). Echt zo zalig als je weet dat deze heerlijke vruchtjes gewoon in de tuin aan een struik groeien, ze smaken dan precies ook veel beter.

Wat ik woensdag at #4 | De Groene KeukenHet avondeten bestond uit schijfjes gebakken aardappel, broccoli uit de oven met sesamzaad en hurry-up alfredo sausen een halve paprika schnitzel van Vegusto. Buiten de saus allemaal klaargemaakt door mijn mama.
Voor degenen die de saus nog niet kennen: ga dat snel maken! Het is mijn meest favoriete saus ooit, zo lekker! Ik laat de boter altijd weg en doe er een paar extra cashewnoten in. Superlekker op pasta en bij groene groenten (of bloemkool uit de oven).

Wat ik woensdag at #4 | De Groene KeukenEn dit was mijn laat-avond-snack, een stukje ananas. Lekker lekker!

 

 

2 gedachtes over “Wat ik woensdag at #4

Geef een reactie

