Wat ik Woensdag at #6

Ik zou nog eens iets anders moeten vertellen dan wat ik op woensdag at, maar voorlopig zal je het hiermee moeten doen ๐Ÿ˜‰

Wat ik Woensdag at #5 | De Groene KeukenIk begon afgelopen woensdag met een lekker ontbijt, een blijvertje ondertussen. Overnight oats met rauwe cacao, stukjes pure chocolade, chia- en lijnzaad en amandelmelk. Als topping schijfjes banaan, pompoenpitten en hennepzaad.

’s Middags at ik een bruin broodje met groenten (komkommer, paprika, sla, maรฏs en olijven).

Wat ik Woensdag at #5 | De Groene Keuken

Ik sloot de dag af met een heel simpel, maar heel lekker avondmaal! Gebakken ardappelschijfjes (uit eigen tuin, zoooo zalig), gemengde sla (met o.a. rucola en pluksla uit eigen tuin), paprika, maรฏs en komkommer (ook uit eigen tuin, mmm) en een halve zomerburger van La Vie Est Belle.

 

6 gedachtes over “Wat ik Woensdag at #6

  1. Nick zegt:

    Ziet er lekker uit, mjam. Ben zelf pas sinds 1,5 jaar vegetariรซr maar wil eigenlijk alle dierlijke proteรฏnen etc mijden en meer de vegan kant op. Ik nu al uit naar de volgende gerechten.
    Liefs Nick.

    • Sara (degroenekeuken) zegt:

      Super Nick! Fijn dat je hier komt kijken trouwens ๐Ÿ™‚
      Veel succes met het vermijden van alle dierlijke producten, het kost wat tijd om alle labels enz. te lezen. Soms zit er ook ei oid in producten waarvan je het helemaal niet verwacht, maar daar leer je ook beter en beter mee omgaan. Moest je vragen hebben, stel ze gerust via een comment of mail!

  2. Nicky zegt:

    Overnight oats is een van mijn favoriete ontbijtjes, zo makkelijk en voedzaam!
    Je avondmaal was dan misschien wel simpel, maar het lijkt me heerlijk met vanalles uit eigen tuin ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

