Wat ik Woensdag at #7

 

Eind volgende week wordt het startschot van Vegan MoFo gegeven. Ik heb geen idee waar ik de tijd vandaan ga halen en het thema wat in mijn hoofd zit blijft waarschijnlijk ook onuitgewerkt, maar toch ga ik meedoen. Waarom? Omdat ik het leuk vind, omdat het een uitdaging is. En ik hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden. Vorig jaar veranderde ik de naam van deze blog van Vegetarisch Ecologisch Leven naar De Groene Keuken, een keuze waar ik nog steeds heel tevreden over ben. Toch blijft het constant sleutelen aan zo’n blog, er zal dus nog een beetje geprutst worden aan de lay-out en ik denk ook na over wat ik hier precies wil vertellen. Meer dan wat ik woensdag at in elk geval, maar voor vandaag is dat genoeg.

Wat ik Woensdag at #7 | De Groene KeukenMijn ontbijt sloeg ik over, ik had niet veel honger bij het opstaan en mezelf dwingen om iets te eten vind ik niet zo leuk. ’s Middags maakte ik het goed met vers gemaakte soep van restjes (2 uien, een halve courgette, een halve groene paprika, een halve tomaat, 1 wortel en 2 takjes lavas (smaakt zoals selder)), een restje rijst met groenten (rode en gele paprika, boontjes en tomaat uit den hof) en een volkoren boterham met ‘Mediterraans’ vegbeleg.

Het avondeten was weer simpel maar lekker met gebakken aardappelen en bonen uit de moestuin en Maya’s seitancroquette. Oh en erbij verse rode pesto, waarvan binnenkort een recept komt (jeej, iets anders dan wat ik woensdag at!).

 

2 gedachtes over “Wat ik Woensdag at #7

Geef een reactie

