Wat ik Woensdag at #8

Hier ben ik weer om te vertellen wat ik woensdag at. ’t Heeft toch een beetje iets voyeuristisch, niet? Maar af en toe mag dat.

Wat ik Woensdag at #8 | De Groene KeukenMijn ontbijt bestond uit… rarara… overnight oats met amandel-rijstmelk, rauwe cacao en gojibessen.

’s Middags lunchte ik met een kom verse soep (ajuin, courgette, tomaat, paprika, snijbonen en lavas), en volkoren spirelli met rode pesto en veldsla.

Wat ik Woensdag at #8 | De Groene Keuken’s Avonds was het feest, allez niet echt, maar toch een beetje met zoiets lekkers. Mijn liefste mama maakte supersuperlekkere lasagne met aubergine. Alleen de ‘kaas’saus bovenaan maakte ik zelf. En ik heb heel veelΒ chance,Β want de helft is nog over dus dat wordt vanavond opnieuw smullen.

Heeft iemand zich al schoenen gekocht bij Chevaliers des Pieds? Ik wel! Vergeet de kortingscode uit ons artikel niet te gebruiken als je iets bestelt.

Tot op Vegan MoFo!

 

 

2 gedachtes over “Wat ik Woensdag at #8

  1. Nicky zegt:

    Ik heb nog geen schoenen besteld want daar heb ik nu echt even geen geld voor, maar als ik een iets minder arme student ben bestel ik zeker een paar mooie vegan schoenen πŸ˜‰
    Oh en de lasagne met aubergine lijkt me heerlijk!

Geef een reactie

