4. What I Ate Wednesday – Wat ik woensdag at #9

Read this post in English *click*

Mijn ‘Wat ik Woensdag At” is een beetje later, maar dat maak ik goed door vanavond nog een artikel te posten!

Wat ik Woensdag At (Vegan MoFo) | De Groene KeukenIk begon mijn woensdag met een heerlijk fris ontbijt: de rozevingerige dageraad ochtendsmoothie uit De Snelle Vegetariër. Wel een klein beetje aangepast: bevroren rode vruchten, amandelmelk en lijnzaad. Heel erg simpel en lekker!

Aangezien we maandag onze maandelijkse trip naar de Bioplanet maakten, kon ik ’s middags genieten van zuurdesembrood van De Trog en lekkere broodsmeersels van Vers & Veggie (linzen-, zeewier- en tofusalade). Erbij at ik enkele stukken komkommer en olijven.

Tussendoor at ik een Fruitbreak appel van Molenaartje.

Wat ik Woensdag At (Vegan MoFo) | De Groene Keuken’s Avonds probeerde ik een nieuw gerecht uit, Imam Bayaldi uit Veggie Voor Starters. Het was gevulde aubergine met ui, look, tomaten en kruiden. Erbij aten we pappardelle. Alles was biologisch en de aubergine kwam uit onze eigen moestuin.

Wat at jij op woensdag?

Een gedachte over “4. What I Ate Wednesday – Wat ik woensdag at #9

Geef een reactie

