12. What I Ate Wednesday : Wat ik woensdag at #10

Read this post in English *click*

De plannen zijn een beetje veranderd. Ik vertrek maandag voor een weekje op vakantie, dat hebben we zoΒ last-minute besloten. Dit betekent dat er vandaag geen boekreview komt, maar dat ik deze al klaar zet voor volgende week. Er zullen volgende week dus wel een paar posts komen maar minder dan gepland.

Wat ik woensdag at #10 | De Groene Keuken

Gisteren begon ik de dag weer goed met een lekker warm ontbijt. Zo’n warm ontbijt kan deugd dan als het weer wat tegenzit. Het was soortgelijk aan het ontbijt hierboven op de foto: havermout met amandelmelk en kaneel, veel banaan en een beetje kokossuiker (zonder de noten).

’s Middags besloten we na een verse kom soep (ui, courgette, wortels, tomaat en lavas) een broodje met vegan gyros van wheaty te eten. Om dat broodje af te maken, een dikke laag sla, komkommer en olijven.

Wat ik woensdag at | De Groene Keuken’s Avonds mocht ik, samen met vele andere vrienden, gaan genieten de kookkunsten van mijn lieve vriendin Sarah. Ze maakte, speciaal voor J. en mij, vegan pad thai. Erbij was een fris slaatje met o.a. appelsien en pompelmoes. Er was heel wat te vieren, J. en ik zijn 2 jaar getrouwd, J. verjaart vandaag en een goede vriend en zijn vriendin zijn terug van een paar maanden Spanje. Niet dat er om lekker te eten iets te vieren moet zijn, eten in gezelschap is altijd fijn :-).

2 gedachtes over “12. What I Ate Wednesday : Wat ik woensdag at #10

Geef een reactie

