14. Saturday Testday – VioLife & Nut Cheese

Read this post in English *click*

J. en ik brachten vele goodies mee van het Viva Las Vega’s Food Festival in Amsterdam. Eén van die dingen was de Notenkaas van Unlimited Health. De exacte naam is Nut Cheese, Four Seasons Pepper.  Deze kaas is niet alleen vegan, maar ook raw. En gezond, want naast gezonde vetten van de noten zit er ook probiotica in. Ik was er helemaal verliefd op en vond het zo zonde dat het snel op was. Naast de pepersmaak is er ook nog eentje met Herbes de Provence. Als de verzendkosten niet zo hoog waren bestelde ik een hele lading. Het doet me een beetje terugdenken aan geitenkaas met peper, maar dan cruelty free en dus beter🙂.

VioLife + Nut Cheese | De Groene Keuken

Ook de VioLife kaas gaven we een kans. En ook dit bleek een hit. Meestal ben ik niet zo gek op vegan kaas ‘gewoon’ eten, meestal vind ik ze lekker als ze gesmolten zijn (à la croque monsieur). Maar deze was ook zo lekker, alleen brood en kaas zoals vroeger, of met wat groentjes erbij. We proefden ook de variant met kruiden, J. vond deze iets minder maar ik vond m zeker even lekker. Als je dus de kans hebt om eens binnen te lopen bij Unlimited Health of de verzendkosten voor lief neemt, bestel dan zeker deze twee kazen!

VioLife + Nut Cheese | De Groene Keuken


Geef een reactie

