20. Fork Friday – Chocolademousse

 

Read this post in English *click*

Chocolademousse van Melkmoetniet.be | De Groene Keuken

Het is alweer een tijd geleden dat ik chocolademousse maakte. Ik had een recept gevonden op Melkmoetniet.be dat er superlekker uitzag. Nu is dat recept ook superlekker! Het enige ‘probleem’ is dat het nogal hard wordt en het dus niet echt ‘mousse‘ te noemen valt. Enfin, dat heeft mij niet tegengehouden en ik heb er (samen met een paar vrienden) heel erg van genoten.

Binnenkort ga ik proberen om de perfecte vegan chocolademousse te maken. Want dat moet zeker lukken!

Een gedachte over “20. Fork Friday – Chocolademousse

Geef een reactie

