21. Saturday Testday – Beauty Without Cruelty Lippenstift

Read this post in English *click*Beauty Without Cruelty Lippenstift | De Groene KeukenIk gebruik helemaal niet vaak make-up, ik ben aan veel allergisch, veel is niet vegan en ik heb bijna nooit zin om me op te maken. In de lente besloot ik echter om mij nog eens lippenstift te kopen. Ik had namelijk Beauty Without Cruelty voorbij zien komen, hier kon ik zeker van zijn dat het vegan was Γ©n bovendien hypo-allergeen en parfumvrij. De perfecte lippenstift dus.

Als ik mij dan toch iets koop, dan ga ik ook meteen voor een knallende kleur. Ik koos voor de Ripe Cherry. And it bangs! Het is echt een supermooie rode kleur, mijn lippen worden er niet droog van en het blijft vrij goed zitten.

Beauty Without Cruelty Lippenstift | De Groene Keuken

Binnenkort wil ik graag ook 1 of 2 flesjes nagellak bestellen, ik twijfel alleen nog over de kleur aangezien er zoveel mooie kleuren zijn.

Als je dus nog eens make-up nodig hebt, twijfel niet en bestel je iets van BWC! Je kan dit online kopen via de Nederlandse BWC shop of via de Belgische ARF shop.

Heb jij ook al iets gekocht van BWC en wat is jouw ervaring? Welke kleur van nagellak lijkt jou het mooist?

3 gedachtes over “21. Saturday Testday – Beauty Without Cruelty Lippenstift

  1. Nicky zegt:

    Ik heb nog nooit make-up gekocht van dit merk, maar ik draag ook bijna geen make-up. Alleen af en toe eyeliner maar die is er volgens mij niet van BWC.
    Maar dit is wel een mooi merk, ik ga het zeker onthouden!
    Voor nagellak vind ik de kleur reckless ruby erg mooi, vooral voor bij je lippenstift!

Geef een reactie

