25. What I Ate Wednesday – Wat ik woensdag at #12

Read this post in English *click*

Ik speel een kléin beetje vals bij deze ‘wat ik woensdag at’. Het is namelijk wat ik donderdag at, omdat ik het woensdag zo druk had, had ik geen tijd (en zin) om foto’s te nemen. Daarom donderdag:

begon ik met een kom ontbijtgranen die we meegebracht hadden uit Frankrijk.

IMG_1896

’s Middags lunchten we met verse groentensoep en een stukje geroosterd volkorenbrood met groene pesto.

En ’s Avonds was het feest, of toch een beetje. Want er kwamen leuke vrienden eten en ik kookte Japans / Aziatisch met spinazie, gestoomde broccoli, Bulgogi tofu en bruine rijst noedels met een dipsaus (deels uit een nieuw kookboek, waarover volgende maand meer en over het tofu recept komt ook nog een korte review). Ik vind het altijd een beetje spannend als ik recepten voor de eerste keer probeer, maar deze waren meteen een schot in de roos en er was niet te veel werk aan.

IMG_1899

3 gedachtes over “25. What I Ate Wednesday – Wat ik woensdag at #12

Geef een reactie

