27. Fork Friday – Bulgogi Style Tofu

 

Read this post in English *click*Bulgogi Style Tofu from Allyson Kramer | De Groene KeukenTijdens mijn Japans diner, maakte ik een kleine sprong naar de Koreaanse keuken om mijn tofu wat smaak te geven. Ik vond een geweldig gerecht bij Alysson Kramer (van het vroegere Manifest Vegan): Bulgogi Style Tofu.

Het werd een vrij pittige tofu aangezien ik wat te veel gember gebruikt had en nogal kwistig was met de peper. Ik gebruikte geen lente-uitjes, aangezien ik deze niet in huis had. Het was een heerlijk gerecht dat ik zรฉker nog opnieuw ga maken.

Alysson maakte trouwens ook een vegan Bulgogi Steak Sandwich. Ik heb het niet geprobeerd omdat er geen tofu overbleef, maar volgende keer maak ik wat extra zodat ik de middag nadien van dit broodje kan genieten.

Een gedachte over “27. Fork Friday – Bulgogi Style Tofu

Geef een reactie

