29. Sunday Storm – Favorieten van Vegan MoFo 2013

Read this post in English *click*

Het is bijna gedaan, de Vegan Month of Food. Er zijn weer heel wat blogs bijgekomen die ik graag wil blijven volgen, en ook veel blogs die ik al kende die hun best hebben gedaan deze maand. Zelf ben ik er niet in geslaagd om elke dag iets te posten, wel bijna, dus volgend jaar moet dat helemaal goed komen! Dit is mijn voorlaatste post voor deze maand, morgen komt er nog eentje die normaal donderdag had moeten verschijnen. Maar ik sluit dan wel af in stijl, met een give-away! Allemaal morgen komen kijken dus.

Vandaag ga ik een aantal van mijn favoriete posts, thema’s en blogs van Vegan MoFo 2013 met jullie delen. Ik heb nog niet de tijd gehad om alle blogs te bekijken en lees voornamelijk via Feedly. Maar deze zijn voor mij de toppertjes:

Seitan Is My Motor is al een aantal jaren één van mijn favoriete blogs. Deze Vegan MoFo is daar nog een tikkeltje liefde bijgekomen, want ik mag dan geen fan zijn van de typische Duitse keuken, desserts maken kunnen ze. En SIMM maakte van haar thema geveganiseerde Duitse dessert, wat denk je bijvoorbeeld van pruimen crumble taart of appeltaart? Deze laatste werd hier trouwens al getest en meer dan goedgekeurd, yum!

Een nieuwe blog voor mij is Green Gourmet Giraffe, ik ontdekte dit blog o.m. door de vegan GF worstjes en gisteren plaatste ze ook een heerlijk uitziende sushi stack.

The Vegan Kitchen of Dr Caligari is eveneens een nieuw-voor-mij blog, zijn thema? Cupcakes! Zoete cupcakes, ontbijtcakejes, hartige cupcakes, voor elk wat wils. Ik zou ze in elk geval allemaal op krijgen.

Nog zo’n oude favoriet is An Unrefined Vegan. Recepten die me deze maand o.a. deden kwijlen waren deze chocolade, pindakaas en blauwe bessen fudge, pindakaas crème en frambozentaart en chocolade-pindakaas cupcakes met marmelade frosting en chocolade-pindakaas drizzle. Haar thema was dan ook, kan je ’t raden?, pindakaas en jam.

Ook Don’t Eat Off The Sidewalk had een superleuk thema: eten en films. Ik kende ook deze blog nog niet, maar ben fan omwille van dit geweldige thema. Het is leuk om films te ontdekken die ik nog niet ken (hoewel het helemaal niet altijd mijn stijl van film is), en om te zien wat er bij klaargemaakt wordt.

Verder zijn er nog tal van blogs die ik leuk vind, maar om ze allemaal op te noemen wordt een beetje vermoeiend. Hopelijk vonden jullie het een even leuke Vegan MoFo als ik en tot morgen!

5 gedachtes over “29. Sunday Storm – Favorieten van Vegan MoFo 2013

  1. aMuse Rouge zegt:

    Leuk als inspiratie! 🙂 Ik heb trouwens al je Vegan MoFo posts met veel plezier gevolgd.

    Zelf heb ik er niet aan meegedaan. Ik heb er eventjes over getwijfeld, maar vegan gaat voor mij toch net ietsje te ver. Iets als Dagen Zonder Vlees is meer iets voor mij… 🙂

Geef een reactie

