Winnaar van Kyra’s Kitchen!

Recensie Kyra's Kitchen | De Groene KeukenZometeen wordt de winnaar van Kyra’s Kitchen bekend gemaakt… Ik heb geprobeerd om de persoon met de leukste reactie eruit te kiezen, maar helaas bleek dat niet zo’n goed idee. De ene reactie vond ik heel grappig, maar de andere reactie vond ik dan weer zo overtuigend, enzovoort enzoverder. Daarom heb ik de nummertjes 1 t.e.m. 12 in eenΒ randomn number generatorΒ geplaatst en het volgende kwam hieruit:

randomnumber kyraskitchen

 

Gefeliciteerd sharicrisis (Sarah & Jo)! Toevallig twee van mijn grappige vrienden die ik straks tevreden ga stellen met Kyra’s Kitchen.

Ik hoop snel weer een give-away te kunnen doen en hoop dat ik dan iemand van jullie blij kan maken, dankje voor het deelnemen!

 

Een gedachte over “Winnaar van Kyra’s Kitchen!

Geef een reactie

