Wat ik woensdag at #13

Het is weer een tijdje bekomen van de Vegan MoFo… Ik heb thans een aantal toffe recepten getest en gemaakt en er zijn ook weer leuke boeken toegekomen. Maar ik heb niet zo veel zin om te bloggen. Dus dan probeer ik maar een beetje blogs van de afgelopen maand bij te lezen (ik zit aan de E!), en boeken te lezen en aan ons huis te werken en vooral veel dingen te kiezen (ik haaaat keuzes maken…). Genoeg dingen te doen dus. Toch deel ik vandaag wat ik woensdag at, want ik blijf het leuk vinden.

Wat ik woensdag at | De Groene KeukenIk begon de dag weer met een heerlijk ontbijt: havermout met amandelmelk, lijnzaad en banaan. Erbovenop wat kokossuiker, hazelnoten, rozijnen en gedroogde cranberries.
Gisteren maakten we trouwens appelmoes, ik deed vanochtend een restje in mijn havermoutpap: aanrader!

’s Middags at ik desembrood met zonnebloempitten en meergranenbrood met tofusalade en linzensalade van Vers & Veggie en kruidige patΓ© van Abinda. Erbij komkommer en olijven.

Moxarella Cheese | De Groene KeukenHet was ook pizza avond! Het resultaat zag er een beetje uit zoals hierboven. Zelfgemaakt pizzadeeg van tarwebloem en volkoren speltmeel. Erop tomatensaus met kruiden en look, moxarella, ui, olijven, groene paprika en artisjok.

Tussendoor at ik nog een stroopwafel van Billy’s Farm en dronk ik heel wat thee. Het is gek, vroeger vond ik thee echt vreselijk. Maar dankzij enkele vriendinnen die me overtuigden dat het echt wel lekker was en na enkele smaken te proberen, ben ik eraan verslaafd. Sinds twee weken, elke dag twee tassen. Mijn favoriete smaak is de Sweet Chai van YogiTea. Ook de Classic en Himalaya van datzelfde merk vind ik lekker. Als je thee niet lekker vindt, zeker af en toe blijven proberen ;-).

 

 

3 gedachtes over “Wat ik woensdag at #13

Geef een reactie

