Woonkamerinspiratie

Eergisteren plaatste EVA een link naar De Groene Keuken op Facebook… wow! Mijn aantal bezoekers nam plots drastisch toe en ik wist even niet wat me overkwam. Welkom nieuwe volgers, hopelijk vinden jullie het hier een beetje interessant en als er nog iets is wat jullie weten: laat een reactie achter of mail me πŸ™‚

En er is nog heel tof nieuws, voor mezelf dan, want als alles goed gaat *fingers crossed* kunnen J. en ik binnen twee weken verhuizen. Om dat nieuws kracht bij te zetten dacht ik nog eens wat inspiratieplaatjes voor onze woonkamer te laten zien (en hopelijk kan ik binnen 2 weken deΒ echteΒ woonkamer – en het meest spannende: de keuken – laten zien!) :

Woonkamerinspiratie \ De Groene KeukenWoonkamerinspiratie \ De Groene Keuken Woonkamerinspiratie \ De Groene KeukenWoonkamerinspiratie \ De Groene Keuken

Woonkamerinspiratie \ De Groene Keuken

Woonkamerinspiratie \ De Groene Keuken

9 gedachtes over “Woonkamerinspiratie

Geef een reactie

