Banaan Pindakaas Smoothie

Ik deelde gisteren een recept voor een smoothie, maar vandaag krijgen jullie er nog ééntje cadeau. Wie mij volgt op Instagram of Twitter weet dat ik veel, misschien te veel, foto’s van mijn eten deel. Zo ook van de pindakaas-banaan smoothie die ik gisteren als ontbijt dronk. Blijkbaar was er wel wat enthousiasme voor het recept. Eigenlijk is het veel te makkelijk om het echt een recept te noemen, maar simpel kan ook lekker zijn!

Voor mij is het een echte weekendsmoothie, want het is zo lekker dat het lijkt alsof je decadent aan het ontbijten bent. Maar ik geef toe, deze week heb ik alleen vandaag met iets anders ontbeten… (omdat de bananen op zijn ; -)).

Banaan Pindakaas Smoothie | De Groene Keuken

Banaan Pindakaas Smoothie
1 portie

1 banaan
1/2 à 3/4 cup amandelmelk 

1 opgehoopte koffielepel pindakaas

Doe alle ingrediënten in de blender, mix en geniet.

Alynda had het leuke idee om er eventueel nog wat cacaopoeder aan toe te voegen. Laat je vooral gaan, voeg datgene toe wat het volgens jou extra lekker maakt!

10 gedachtes over “Banaan Pindakaas Smoothie

Geef een reactie

