5 filmpjes die je blij maken

Iedereen heeft wel eens een dipje, een dag (of zelfs een week) dat het wat minder goed gaat. Het leukst vind ik dan om mijn gedachten volledig op iets anders te richten: leuke filmpjes over leuke dieren. Hier zijn mijn 5 laatste favoriete filmpjes:

Biggetjes die gered zijn van de slacht
Ik geef toe, ik heb een zwak voor varkens. Ze zijn zo enorm schattig, hun staartje, de guitige blik in hun ogen, …

Big en boxer zijn beste vrienden
Je wordt gewoon verliefd op ‘Piggy en Puggy’ en hun speels gevecht.

Ruby, de Vliegende Vos
Nooit gedacht dat een vleermuis me zo zou kunnen vertederen.

Miley heeft een thuis gevonden!
Misschien zag jij ook een tijdje geleden het filmpje van de zwaar onderkomen Miley. Ik word er oprecht blij van, om een hond te zien die zoveel heeft meegemaakt en er zo erg aan toe was, te zien spelen en zien thuis te komen. (hierbij pink je misschien één of meerdere traantjes weg)

Mens zingt liedje voor pitbull
Gek hoe veel mensen blijven volhouden dat pitbulls altijd gevaarlijke honden zijn. Met dit filmpje wordt het tegendeel bewezen!

Al deze filmpjes vond ik via One Green Planet.

4 gedachtes over “5 filmpjes die je blij maken

Geef een reactie

