Weekmenu #12

Wat een leuke, drukke, gezellige, vermoeiende, heerlijke week! Ik heb toffe dingen gedaan en veel te veel gegeten.

Weekmenu #12 | De Groene Keuken

Maandag : Gebakken aubergine, spinazie, seitanworst en gebakken aardappels.
Yum! Aubergine is echt een van mijn favoriete groenten aan het worden. En dan te denken dat ik deze purple beauty een jaar geleden niet at.

Dinsdag : Huisgemaakte pizza met artisjok, gebakken ui, paprika, courgette en moxarella.
Voor mij met extra veel artisjok en ui, want dat is het lekkerst!

Woensdag : Aardappelkroketten met een risotto burger van La Vie Est Belle, broccoli, appelmoes en sjalottensaus.
Een beetje winters eten, maar oh zo lekker.

Weekmenu #12 | De Groene Keuken

Donderdag : Komkommertijd!!
Ik ben altijd gelukkig als we naar Gent gaan, want dat betekent dat we lekker gaan eten. We aten o.a. chili, linzen-courgettecurry, wortel-bietschotel, loempia’s, rijst, …

Vrijdag : Spring rolls met pindasaus, wheaty steak, seitanworst, courgettenoedels met tomaat-roomsaus (DGK Magazine), couscous met paprika – zongedroogde tomaat en basilicum, guacamole, rode pesto, meergranenstokbrood, komkommer en kikkererwten in tomaat-komijn-koriandersaus.
Vrienden kwam eten, dus ik deed extra mijn best met veel zomerse gerechten. Het viel in de smaak!

Weekmenu #12 | De Groene Keuken

Zaterdag : Hetzelfde als vrijdag.
Ik maak altijd veel te veel eten als er mensen komen eten, maar dat is zo erg niet want dan kon ik een dagje koken overslaan!

Zondag : Mom’s Chili Burger op Viva Las Vega’s food festival.
Toen ik een tijdje geleden zag dat Just Like Your Mom (vegan catering) met een eigen burger kwam, wou ik m zo snel mogelijk proeven. Héél fijn dat ze op VLVFF stonden, want deze burger is overheerlijk (daarom aten we zowel ’s middags als ’s avonds eentje ; -))!

Geef een reactie

