Weekmenu #13

Vandaag moet het een beetje snel gaan, dus sorry als er weinig uitleg staat bij elke weekdag. Ik heb de afgelopen week ook niet zo veel foto’s gemaakt… Daarom staat er eentje tussen van mijn ontbijt, dat past natuurlijk ook in een weekmenu. Volgende keer ben ik meer uitgebreid, beloofd.

Maandag : Cheesy broccoli soup
Een recept uit ‘Blissful Bites‘ van Christy Morgan. Eén van mijn favoriete soepen.

Weekmenu #13 | De Groene Keuken

Dinsdag : Pizza met tomatensaus, artisjok, paprika, olijven, tomaat, ui, Daiya cheese en moxarella.
Lekkerrr! Fijn om Daiya eindelijk eens uit te proberen (ik kocht het bij Veggie4U op Viva Las Vega’s Food Festival).

Woensdag : Volkorenspaghetti met tomatensaus en Provençaalse groenten.
Een recept voor de Provençaalse groenten komt er snel aan!

Donderdag : Spinazie, geroosterde bloemkool, gebakken aardappels en een wheaty chipolata.
Simpel maar het smaakte.

Weekmenu #13 | De Groene Keuken

Vrijdag : Frietjes met rucola salade.

Zaterdag : Uit eten in De Levensboom: sesampannenkoekje.
Het blijft mijn lievelingsgerecht, dus ik vond het helemaal niet erg om het als hoofdgerecht te nemen.

Zondag : Linguine met tomatensaus en olijven.
’s Avonds was ik supermoe van een druk weekend, dus ik was blij dat mijn ouders een lekkere pasta hadden voorzien.

Geef een reactie

