VegaVerso – Leuven

#VeganMoFo #2

Vandaag brachten J. en ik een bezoekje aan VegaVerso in Leuven. Het plan was om daar iets lekkers te eten, vervolgens eens bij SHAVT langs te gaan en bij het naar-huis-rijden te stoppen in de BioPlanet. Helaas was SHAVT dicht (vakantie, niet gezien – oeps), maar dan gaan we binnen twee weekjes nog eens terug.

VegaVerso Leuven | De Groene Keuken

Ik keek er heel erg naar uit om eens bij VegaVerso iets te eten. Tilly, die de broodjeszaak samen met haar mama uitbaat, zag ik al op heel wat vegan/veggie facebookgroepen langskomen. Vaak toonde ze een lekker gerecht, meestal met een goed recept erbij. Uiteraard maakte dat mij nieuwsgierig naar meer. Vandaag kon ik eindelijk een paar broodjes van VegaVerso proeven. Bij het bekijken van de kaart stak een groot probleem de kop op: kiezen. Kies maar eens tussen zoveel vegan broodjes! Na 10 minuten twijfelen eindelijk beslist, J. at twee broodjes en ik eentje: de No-Egg, India en Hummus Gegrild. Allemaal goedgekeurd, ik ben eerlijk gezegd blij dat ik binnenkort nog eens terug kan naar Leuven!

– In de volgende editie van De Groene Keuken Magazine komt een uitgebreid review van VegaVerso, ik kon mijn enthousiasme echter niet bedwingen om er nu al iets kleins over te schrijven! –

VegaVerso – Tiensestraat 20, 3000 Leuven (België) – Open Di-Za 11:00-18:00

9 gedachtes over “VegaVerso – Leuven

Geef een reactie

