Vegan Challenge

#VeganMoFo #16

Ken jij de Vegan Challenge al? De Vegan Challenge wil mensen aanzetten om 30 dagen vegan te proberen. Deze editie begint binnen een paar dagen en loopt de hele maand oktober. Ik vind het een geweldig goed initiatief, omdat je op 30 dagen enorm veel leert en op die dagen de smaak te pakken kunt hebben. Het is ideaal om dingen bij te leren, uit te proberen en tot de conclusie te komen dat veganisme eigenlijk helemaal zo moeilijk niet isπŸ˜‰. Het leuke eraan is dat je heel wat dieren het leven beter maakt, je het milieu zachter behandelt en je jezelf goed gaat voelen (door de vorige twee dingen, maar ook omdat vegan eten lekker is en vaak ook gezond).

IMG_0501.PNG

Zelf heb ik nooit meegedaan aan de Vegan Challenge, omdat het nog niet bestond toen ik vegan werd. Maar ik ben wel begonnen door een challenge voor mezelf te houden. Ik ben nooit meer teruggegaan.

Doe jij mee aan de Vegan Challenge? Of ben je, net als ik, al lang overtuigd? Als je meedoet, of anders ook, moet je zeker dit gerecht eens proberen. Supersimpel om klaar te maken, maar heel lekker!


Geef een reactie

