Het beste van 2014 op De Groene Keuken

Ik ben een beetje laat met mijn ‘jaaroverzicht’, maar desalniettemin vind ik het wel leuk om eens te kijken wat jullie het afgelopen jaar het meest bekeken hebben!

Hemelse Verse Groentesoep | De Groene Keuken

1. Simpel & Lekker: Groentesoep
Blijkbaar zijn er toch veel mensen die op zoek zijn naar een recept voor groentesoep. Nu maak ik mijn soep zelf nooit meer met pakjesgroenten maar altijd met kraakverse veggies. Toch is het een makkelijke oplossing voor mensen die weinig tijd hebben (of nog een snelle tip: als je wat meer tijd hebt, snijd je verse soepgroenten klaar, en stop je samen in een zakje in de diepvries – nog altijd lekkerder als pakjesgroenten).

Kaneelballetjes (raw - vegan) | De Groene Keuken

2. Kaneelballetjes
Ik kan het niemand kwalijk nemen, deze balletjes zijn ontzettend lekker. Elke keer als ik zie dat er op het recept geklikt is, weer een herinnering voor mij om ze nog eens te maken.

De Groene Keuken Magazine

3. De Groene Keuken Magazine: NU verkrijgbaar!
De eerste editie van DGK Magazine, onze baby. Zo leuk dat dit in de 5 meest-geklikte pagina’s zit. Ondertussen zijn we al plannen aan het maken voor onze volgende lente-editie. Ik hoop dat jullie daar even hard naar uitkijken als wijzelf!

IMG_1120

4. Geroosterde zoete aardappel en rode biet
Zo’n supermakkelijk gerecht en toch zo lekker. Ik hoop dat iedereen dit eens probeert, want mijn liefde voor zoete aardappel is bij dit gerecht ontstaan en het vormt veel bietenhaters naar bietenhartjes om.

De Groene Keuken GRATIS FEESTEDITIE!

5. De Groene Keuken Magazine: GRATIS FEESTEDITIE!
Moest het niet zo laat op het jaar gekomen zijn, stond dit waarschijnlijk hoger in het lijstje. Ontzettend blij word ik van alle kliks, likes en fijne comments. Trouwens, het is niet omdat het een feesteditie is, dat je dit niet gewoon eens op een rustig weekend kan klaarmaken. Je mag me altijd uitnodigen om te komen proeven.

De hoogtepunten voor mezelf afgelopen jaar waren het verhuizen naar ons eigen huisje en onze twee nieuwe gezinsleden, de hondjes Nick & Lenni. Uiteraard ook het uitbrengen van De Groene Keuken Magazine. Ik ben ontzettend trots op mezelf en op Olga dat we dit hebben klaargespeeld, dat we toffe reacties krijgen en dat het resultaat er elke keer mag wezen. We hebben trouwens een preview voor issue 1, issue 2 en uiteraard onze volledige feesteditie (issue 3).
En over de dieptepunten… Daar heb ik het nu niet over. Ik kijk liever met een positieve blik naar de rest van dit nieuwe jaar.

Ik wens jullie allemaal een fantastisch, dier- en milieuvriendelijk, 2015!


Geef een reactie

