Kitchen tour time!

VeganMoFo13
It’s kitchen tour time!

Kitchen Tour Time | De Groene Keuken

Een volledige tour in mijn keuken zou iets te lang duren. Maar kijk, zo ziet mijn keuken er dus uit!

Niet alle kastjes staan vol, want aan de hele bovenste leggers geraak ik niet zo makkelijk (zelfs met een opstapje niet). Maar de onderste kasten zijn allemaal goed gevuld, met borden, potten en pannen, bakspullen, … Uiteraard ook heel wat voorraad. We hebben een kast waar olie, azijn, sojasaus en andere smaakmakers instaan, samen met een beetje snoep, veel verschillende noten en zaden, linzen en bonen, … In een andere kast staan mijn bakbenodigdheden: heel veel soorten bloem en meel, verschillende zoetstoffen, bakpoeder, vanille, bindmiddel, … Iets verder staan de granen: rijst, pasta’s, quinoa, bulgur, couscous, gierst, spelt, … en tomatensaus, artisjokken op olie, olijven, noedels (bruine rijst, soba, …). Eén grote kast staat zelfs helemaal vol met bewaarpotten en -doosjes zodat ik alles netjes kan stapelen en ook wat kan invriezen. Ik ben verliefd op het grote eiland in de keuken, zodat ik altijd (of *kuch* meestal) genoeg plaats heb om te koken. De oven is één van mijn favoriete dingen in deze keuken, omdat bijna alles er in lukt! Het is ook zo’n fijne, ruime oven met veel verschillende opties.

Kitchen Tour Time | De Groene Keuken

Een van de kastjes is ook voorbehouden voor mijn steeds groeiende collectie tassen, borden, kommen enzovoort, die ik gebruik om foto’s mee te maken.

Wat vind jij het fijnst aan jouw keuken?

Kitchen Tour Time | De Groene Keuken


11 thoughts on “Kitchen tour time!

Geef een reactie

