Een oud familie recept : Wafels!

VeganMoFo20
Veganize an old family recipe

Ik wou vandaag een heerlijk wafel recept met jullie delen, maar helaas ontbreekt het me aan tijd om vandaag nog veel dingen uit te testen. Twee weken geleden probeerde ik voor het eerst wafels te bakken. Ze waren superlekker, maar helaas was de structuur ervan nog niet optimaal.

Bij wafels moet ik altijd terugdenken aan die vele keren dat mijn mama wafels bakte. Het is altijd één van mijn favoriete zoete snacks geweest. Jammer dat vegan wafels zo moeilijk te vinden zijn. Ik hoop echter snel een heerlijk wafel recept met jullie te delen. Tot het zover is, zal ik me moeten opofferen om te blijven testen… ; -)

Wafels | De Groene Keuken


3 thoughts on “Een oud familie recept : Wafels!

Geef een reactie

