Met seitan, edelgist en wortels op een eiland.

VeganMoFo21
What three endless food supplies would you take if you were going to be stranded on an island? 

Seitan, wortels en edelgist op een eiland | De Groene Keuken #vegan #veganmofo #vgnmf15

Moest ik op een eiland terecht komen zou ik het liefst seitan, edelgist en wortels bij hebben. Ik twijfelde een beetje (en eigenlijk nog steeds) tussen wortels en broccoli, aangezien dat mijn twee favoriete groenten zijn. Ergens vind ik mijn keuze best wel grappig, want het zijn typische dingen voor een vegan!

Ik eet het liefst hartige gerechten, dus dat ik geen zoete producten gekozen heb is vrij logisch. En met deze ingrediënten kan ik wel iets lekkers klaarmaken. Hopelijk vind ik op dat eiland dan nog wat andere groenten en vruchten! Maar je zou me rustig knagend op mij wortel wel ergens kunnen terugvinden. Of gestoofde seitan met wortel in een edelgistsausje. Seitanburgertjes met rauwe plakjes wortel ertussen. Of tosti’s van seitan met edelgist ertussen (kaaztoast!). Je ziet, zoveel mogelijkheden met deze ingrediënten *kuch*. Maar toch, ik zou niet verhongeren!


One thought on “Met seitan, edelgist en wortels op een eiland.

Geef een reactie

