Weekmenu #46 | De Groene Keuken

Weekmenu #46

Wie geniet er nog zo hard van het mooie weer?! Eigenlijk is het te mooi om binnen te zitten en een blogpost te schrijven… Dus, neem het mij niet kwalijk, ik hou het vandaag kort.

Weekmenu #46 | De Groene Keuken

Maandag : Gebakken aardappels, kipstuckjes van de vegetarische slager, broccoli, erwtjes, augurken en veganaise.
Soms kan ik echt zo ontzettend veel zin krijgen in gebakken patatjes. Heeft nog iemand dat? Ik eet niet supergraag aardappels (vroeger te vaak moeten eten), maar als ze gebakken zijn vind ik ze heerlijk met een beetje zout over.

Dinsdag : Toscana deluxe burger in de LH Veganerie.
Mijn favoriete burger heeft een make-over gekregen, in plaats van een gewone sojaburger is het nu met een notenburger en ik ben er nog niet uit of ik het lekkerder vind of niet (het is sowieso nog altijd een heerlijke burger).

Woensdag : Spaghetti met pittige tomatensaus, champignons en olijven.
Snel, simpel en goed verteerbaar voor een ontspannende yogales.

Weekmenu #46 | De Groene Keuken

Donderdag : Curry van bloemkool, erwten en tofu met bruine rijst.
Een curry kan echt zo makkelijk zijn en het grootste voordeel eraan is dat het ook nog eens supergoed smaakt en boordevol groenten zit.

Vrijdag : Frietjes met een wheaty kaasburger en sla.
De eerste keer dat ik de nieuwe burger van wheaty probeerde. Lekker! Maar ik denk nog lekkerder tussen een broodje.

Zaterdag : Hummus, muhammara en broodje falafel bij Shaam.
Ja, ’t is duidelijk een nieuwe favoriet. Ik zou er alleen al voor de basilicum hummus gaan.

Weekmenu #46 | De Groene Keuken

Zondag : Aspergesoep en een salade van kropsla, wortel, komkommer, aardbei en tahinisaus met peterselie.
Ik profiteer ervan, zoveel mogelijk asperges eten in een week, nu het seizoen er nog is.

Wat voor lekkers at jij afgelopen week?

Een gedachte over “Weekmenu #46

Geef een reactie

